ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ УКРАЇНСЬКИХ ДРАМАТИЧНИХ ТВОРІВ ТА ПІСЕНЬ

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна ГОРОБ’ЄВСЬКА Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2015.23.68342

Ключові слова:

активні форми навчання, українська драматургія, методика викладання української мови як іноземної

Анотація

У статті йдеться про деякі активні форми навчання іноземних студентів українській мові, зокрема, системі роботи над драматургією М. Л. Кропивницького й українськими піснями. Наголошено, що позитивний настрій, який викликає українська класика, забезпечує не тільки мовні, а й культурні потреби студентів-іноземців і сприяє мотивації в навчанні. Отримані при цьому знання мови полегшують подальше включення студентів у вивчення спеціальних дисциплін. Історичні драми та пісні виступають як матеріал для розвитку навичок слухання — говоріння — письма та отримання знань про Україну, життя й побут українців, їхні традиції, допомагають іноземним студентам зрозуміти події української історії, менталітет українського народу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-09

Номер

Розділ

Питання глотодидактики та методики викладання мови