СУТНІСТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПРИ НАВЧАННІ РОСІЙСЬКІЙ ФРАЗЕОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Гульфайруз Гінаятівна Єркібаєва Міжнародний казахсько-турецький університет імені Х. А. Ясаві, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.22.50804

Ключові слова:

комунікативна компетенція, фразеологізми, прийоми мовного впливу, російська мова в Казахстані, нерідна мова

Анотація

У статті розглядається сутність комунікативної компетенції при роботі з фразеологізмами російської мови. Основною метою навчання російській мові як другій є не формування знань про мову, а оволодіння мовою. А оволодіння мовою реалізується тільки комунікативної організацією навчального процесу. Комунікативність передбачає подання системи мови в мовних актах для виконання комунікативних завдань, що обумовлено теорією мовленнєвої діяльності, згідно з якою при конструюванні висловлювання індивід йде не від форми до змісту, а навпаки: від змісту до форми. Комунікативність орієнтує на включення студентів, які вивчають другу мову, в безпосередній акт спілкування між співрозмовниками, націлює на активне використання мови в процесі навчання з метою усного та письмового обміну інформацією.

Посилання

Gosudarstvennaja programma razvitija obrazovanija v Respublike Kazastan na 2005—2010 gody // Kazastanskaja pravda. — 2004. — № 25. — S. 3—4.

Gosudarstvennyj obshheobjazatel‘nyj standart obrazovanija RK «Cikly social‘no-gumanitarnyh i estestvenno-nauchnyh disciplin». — Almaty, 2002.

Dymarskij M. Ja. Problemy tekstoobrazovanija i hudozhestvennyj tekst (na materiale russkoj prozy XIX—XX v.) / M. Ja. Dymarskij. — SPb. : Izd-vo SPbGU, 1999. — 284 s.

Zhanpeisova U. A. Leksicheskij aspekt obuchenija russkomu jazyku v kazahskoj shkole / U. A. Zhanpeisova. — Almaty : AGU im. Abaja, 1997. — 235 s.

Koncepcija razvitija obrazovanija Respubliki Kazahstan do 2015 goda // Russkij jazyk i literaturav kazahskoj shkole. — 2004. — № 1. — S. 4—12.

Passov E. I. Kommunikativnyj metod obuchenija inojazychnomu govoreniju / E. I. Passov. — M. : Prosveshhenie, 1991. — 223 s.

Tipovaja uchebnaja programma po russkomu jazyku. — Almaty, 2002.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-28

Номер

Розділ

Питання глотодидактики та методики викладання мови