МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ТА ВЗАЄМОПРОНИКНЕННЯ МОВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Світлана Валеріївна Плотницька Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна
  • Надія Петрівна Віт Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна
  • Оксана Ігорівна Єременок Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна
  • Наталія Михайлівна Ануфрієва Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.22.50798

Ключові слова:

міжкультурна комунікація, мовна особистість, концепт, взаємопроникнення мов, англійська мова, латинська мова, картина світу

Анотація

Концепти ідеальні і кодуються у свідомості одиницями універсального предметного коду. Особливі ускладнення та інтерес викликає зіставлення вербальних концептів рідної та іноземної мов. Студент як мовна особистість долучається до певної національної культури через засвоєння основних національно-детермінованих культурних концептів і символів іншої культури. Для студентів-юристів, які вивчають римське право й англійську мову, важливо зрозуміти: між латинським та англійським вокабуляром, що має відношення до юриспруденції, є багато спільного. Мовна спільність лексики і граматики латинської та англійської мов є взаємопроникною та повинна сприяти засвоєнню лексики цієї пари мов.

Посилання

Zhinkin N. I. O kodovyh perehodah vo vnutrennej rechi / N. I. Zhinkin // Jazyk — rech’ — tvorchestvo. — M. : Labirint, 1998. — S. 146—162.

Vygotskij L. S. Myshlenie i rech’ / L. S. Vygotskij // Sobr. soch. V 6 t. T. 2. — M. : Pedagogika, 1982. — S. 5—361.

Kubriakova E. S. Kratkij slovar’ kognitivnyh terminov / E. S. Kubriakova, V. Z. Dem’jankov, Ju. G. Pankrac, L. G. Luzina. — M. : Filol. f-t MGU im. M. V. Lomonosova, 1997. — 245 s.

Oshhepkova V. V. Jazyk i kul’tura / V. V. Oshhepkova. — SPb. : Karo, 2006. — 336 s.

Jarho V. N. Latinskij jazyk / V. N. Jarho, V. I. Loboda. — M. : Vyssh. shk., 2000. — 385 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-28

Номер

Розділ

Питання глотодидактики та методики викладання мови