НАЗВИ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ (між глобалізацією та національною специфікою)

Автор(и)

  • Йоланта Юзвяк Університет Казимира Великого, Poland

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.22.50779

Ключові слова:

номінація, когнітивний мотив, банківська комунікація, назви банківських рахунків, назви кредитних карт, російсько-польське зіставлення

Анотація

У статті представлено спробу виявити когнітивні мотиви, що реалізуються в номінаціях російських і польських банківських продуктів. Аналіз найменувань банківських рахунків і кредитних карт показує, які мотиви використовуються фахівцями з неймінгу, чиїм завданням є за допомогою найменування привернути увагу потенційного клієнта і впливати на вибір певного банківського продукту. Розглянуто багато мотивів різного характеру. Автор намагається визначити мотиви виникнення неономінацій, загальні для російської та польської мов, що пов’язано з процесами глобалізації в рекламі (не тільки в бізнес-комунікації), а також мотиви, що відображають у будь-якій мірі національно-культурну специфіку. Метою аналізу є передусім визначення відмінностей між російською і польською бізнес-комунікацією в досліджуваній банківській сфері в контексті глобалізації та національної специфіки. Враховуються подібності та відмінності в економічних системах обох країн.

Посилання

Gojhman O. Ja. Reklama: jazyk, rech‘, obshhenie : ucheb. posobie / red. O. Ja. Gojhman, V. M. Lejchik — M. : INFRA-M, 2010. — 288 s. — (Vysshee obrazovanie).

Golovliova E. L. Osnovy mezhkul‘turnoj kommunikacii : ucheb. posobie / E. L. Golovljova. — Rostov n/D : Feniks, 2008. — 224 s. — (Vysshee obrazovanie).

Serdobinceva E. N. Struktura i jazyk reklamnyh tekstov: ucheb. posobie / E. N. Serdobinceva. — M. : Flinta ; Nauka, 2010. — 160 s.

Shestak L. A. Life style: rechevye strategii kommercheskoj reklamy / L. A. Shestak // Reklamnyj diskurs i reklamnyj tekst: koll. monografija / nauch. red. T. N. Kolokol‘ceva. — M. : Flinta ; Nauka, 2011 — S. 57—87.

Handke K. Socjologia języka / K. Handke. — Warszawa : Wyd. Naukowe PWN, 2009. — 384 s.

Websajty bankov, internet soobshhenija po finansovym portalam. — URL: http://www.banki.ru, http://www.sredstva.ru, http://www.sravni.ru i http://www.bankier.ru, http://www.e-lokaty.pl, http://www.money.pl.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-26

Номер

Розділ

Питання лексикології, ономастики і фразеології