ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.22.50737Ключові слова:
рекламний текст, рекламна комунікація, історія реклами, стиль, стилізація, функціональний стиль, канал зв’язкуАнотація
Ця стаття є коротким аналізом провідних напрямів лінгвостилістики, її наукових розвідок у царині досліджень мови реклами. Особлива увага приділена проблемі статусу стилістики в рекламному дискурсі; семіотиці реклами та її репрезентації на мовно-культурному рівні. Визначені місце та роль рекламного тексту як результату реалізації дискурсивних практик на вербальному рівні. У центрі уваги функціональний, аксіологічний і нормативний аспекти стилю, що беруть участь у формуванні маніпулятивних впливів сучасної української реклами. Розглянуто також провідні та модні тенденції розвитку жанрово-стилістичної системи сучасної української реклами. Лінгвостилістичний аспект становлення і розвитку реклами представлений як перспективний та творчий напрям здійснення досліджень у галузі історії мови української реклами та національної культури.
Посилання
Batsevych F. S. Basics communicative linguistics / F. S. Batsevych. — K : EC «Academy», 2009. — 376 p.
Holovleva E. L. Basics advertising / E. L. Holovleva. — Moscow : Publishing Home «Glavbuh». — 2003. — 272 p.
Kaftandzhyev H. Harmony in promotional communication / H. Kaftandzhyev. — Moscow : Eksmo, 2005. — 386 p.
Macko L. I. Style of the modern Ukrainian language / L. I. Macko, A. M. Sidorenko, A. M. Macko ; ed. L. I. Macko. — K. : High School, 2003. — 462 p.
Macko L. I. Rhetoric / L. I. Macko, A. M. Macko. — K. : High School, 2003. — 311 p.
Pavliuk L. S. Rhetoric, ideology, persuasive communication / Pavliuk L. S. — Lviv : Pais, 2007. — 168 p.
Pochepcov G. G. Teorija Kommunikacii / G. G. Pochepcov. — Moscow : Refl-book, 2001. — 656 p.
Uchenova V. Advertising and Mass Culture. Or servant of housewife? / V. V. Uchenova. — Moscow : Unity-Dan, 2008. — 248 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Мова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.