ВИКОРИСТАННЯ ФОРМ І ПРИЙОМІВ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВУЗУ

Автор(и)

  • Наталія Анатоліївна Вороніна Благовіщенський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.21.45047

Ключові слова:

комунікативна відповідальність, гра, текстова гра, матрична гра

Анотація

Розвиток комунікативної відповідальності учня розглянуто як пріоритетну умову становлення випускника вузу в сучасному інформаційно-комунікативному суспільстві. Глобалізація, високий рівень інформатизації, віртуалізація дійсності — основні характеристики сучасного суспільства —впливають на формування особистісних і професійних якостей, властивостей, здібностей людини. Майбутні фахівці все частіше відчувають труднощі в цілісному сприйнятті світу, аналізі великого обсягу інформації, у критичному ставленні до фактів і подій. Труднощі виникають не лише у віртуальній, а й у реальній комунікації. Це призводить до комунікативної безвідповідальності. Отже, особливої уваги потребують проблеми організації освітнього процесу у вузі відповідно до потреб і викликам інформаційно-комунікативного суспільства. У статті розкривається можливість використання форм і прийомів ігрового навчання у розвитку комунікативної відповідальності студентів у процесі їх професійної підготовки. Особлива увага приділяється текстовим і матричним іграм, визначаються ситуації їх використання на заняттях. Розглядаються й окремі прийоми ігрового та рольового навчання.

Посилання

Masterskaya Trenerskih Tehnologiy. Vse dlya biznes-trenera [Elektronnyi resurs]. — URL: http://www.metodmaster.ru;http://www.metodmaster.ru/resursy/metodicheskie-stati/interaktivnye-formaty (24.06.2013).

Rubinshteyn S. L. Osnovy obschey psihologii / S. Rubinshteyn. — SPb. : Piter, 2002. — 720 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-24

Номер

Розділ

Питання глотодидактики та методики викладання мови