ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.21.45045Ключові слова:
інтерактивні методи, мозковий штурм, проект, проведення дебатів, мультимедіа, технологіяАнотація
Метою статті є подання інтерактивних методів навчання на уроках російської мови та літератури: мозкового штурму, проекту, проведення дебатів, презентацій. Вони орієнтуються на широку взаємодію учнів не лише з учителем, але й один з одним. Будучи рівноправними суб’єктами процесу навчання, учні навчаються критично мислити, зважати на альтернативні думки, приймати продумані рішення, а також брати участь у дискусіях. Завданням даного дослідження є також використання на уроках мультимедійних засобів, наприклад, навчальних програм, ігор, презентацій, інтернет-технологій, які викликають зацікавлення в учнів і сприяють розвитку комунікативних умінь.
Посилання
Azimov A. G. Slovar’ metodicheskix terminov / A. G. Azimov, A. N. Shchukin. — SPb., 1999.
Zhumabaeva A. E. Kreativnoe razvitie uchashhixsya sredstvami rodnogo yazyka / A.E.Zhumabaeva // Sovremennye problemy glottodidaktiki. — Rzeszów : Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2009.
Ignat’eva L. Videoposobie kak sredstvo razvitiya mezhkul’turnoj kompetencii v kurse RKI / L. Ignat’eva // Tam zhe.
Mitina S. N. Texnologiya provedeniya diskussii kak osobogo roda dialogicheskoj rechevoj deyatel’nosti / S. N. Mitina // Tam zhe.
Sheveleva N. Ispol’zovanie netradicionnyx rechevyx form situacij v obuchenii rodnomu yazyku v uchebnyh kompleksah I-IV klassov / N. Sheveleva // Rusistika i sovremennost’. Glottodidaktika 3. — Rzeszów : Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2003.
Dziedzic M. Ispol’zovanie Internet-resursov v obuchenii inostrannomu yazyku na primere russkogo / M. Dziedzic // Sovremennye problemy glottodidaktiki. — Rzeszów : Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2009.
Kossakowska-Maras M. Ispol’zovanie glottodidakticheskix materialov v formirovanii sociokul’turnoj kompetencii studentov / M. Kossakowska-Maras // Tam zhe.
Mentrak A. Zarządzanie projektami edukacyjnymi / A. Mentrak. — Warszawa, 1999.
Pado A. I star, i mlad, WEB-sajtam rad. Ispol’zovanie Internet- i TV-resursov na raznyx urovnyax izucheniya yazyka / A. Pado // Rusistika i sovremennost’. Glottodidaktika 4. — Rzeszów : Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006.
Pado A. Obuchenie inostrannym yazykam po metodu proekta // A. Pado // Sovremennye problemy glottodidaktiki. — Rzeszów : Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2009.
Paliński A. Ob effektivnom obuchenii i aktiviziruyushchih metodax obucheniya inostrannomu yazyku / A. Palin’ski // Tam zhe.
Wojciechowska W. Aktivnye formy obucheniya na prakticheskih zanyatiyah dlya filologov-rusistov izuchayushchix russkij yazyk kak inostrannyj / W. Wojciechowska // Tam zhe.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Мова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.