НАЗВИ ПОРЦЕЛЯНОВИХ ВИРОБІВ ДУЛЬОВСЬКОГО ЗАВОДУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.21.45015Ключові слова:
номінація, прагматонім, ктематонім, хрематонім, продукт людської діяльності, трансонімізація, онімізаціяАнотація
Власні імена є одним із загальних факторів у всіх людських суспільствах. Кожен носій мови в повсякденному житті вживає певну кількість власних назв. Їх вивчення залежить від співпраці між представниками багатьох наукових дисциплін. У даній статті йдеться про сучасні тенденції в номінації порцелянових виробів заводу «Дульовський фарфор». Розглянуто місце наведених онімів у системі власних назв. Зібраний матеріал поділяється на кілька груп, наводиться характеристика кожної з них. Представлені назви є ілюстрацією різновидів найменувань предметів домашнього ужитку. Аналіз показує, що власні імена, пропоновані заводом Дульовський фарфор, виникли шляхом трансонімізації або онімізації. Наведена класифікація заснована на мотиваційних моделях. Автор намагається відповісти на наступні питання: чому порцелянова продукція отримує свої власні найменування? Хто користується такими найменуваннями? Яку інформацію ці найменування містять у собі?
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Мова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.