ЕПІТЕТ ЯК ЕМОТИВНИЙ ЗАСІБ СТВОРЕННЯ ОБРАЗУ КРАЇНИ У ТУРИСТИЧНОМУ РЕКЛАМНОМУ СЛОГАНІ

Автор(и)

  • Ольга Костянтинівна ШЕВЧЕНКО Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2021.35.237865

Ключові слова:

експресивна конотація, епітет, лексико-стилістичний прийом, емотивний засіб, рекламний слоган

Анотація

Емотивно забарвлені епітети виступають ефективним засобом виразності мови при створенні рекламного образу країни, наголошують на її унікальності, виокремлюють суттєві ознаки, передають високий ступінь туристичної привабливості, деталізують уявлення про туристичні пам’ятки, акцентують увагу на значимих цінностях. Отже, актуальність дослідження зумовлена необхідністю вивчення стилістичної складової офіційного туристичного слогану країни, оскільки він є найбільш експресивним видом туристичного рекламного тексту, зокрема основних лексичних і фонологічних засобів експресивної дії епітету в рекламному слогані. Мета дослідження – визначити лексичні, фонологічні і компонентні особливості епітету  як засобу створення емотивного образу в офіційному туристичному рекламному слогані країни. Матеріалом для дослідження послугували офіційні туристичні слогани 158 країн світу. Об’єктом нашого дослідження є епітети у туристичних рекламних слоганах країн світу. Предметом дослідження виступають семантико-стилістичні особливості функціонування епітетів у туристичних рекламних слоганах країн світу. У результаті різноаспектного аналізу численних моделей слоганів було зроблено такі висновки: 1) лексику туристичного рекламного слогана характеризує емоційна виразність, бо емоційно-забарвлені слова-епітети формують позитивний образ країни; 2) епітет у рекламному слогані вживають у повторі, разом із контрастним словом, у мовній грі; 3) епітет у рекламному туристичному слогані служить меті переконати реципієнта відвідати запропоноване місце.

Посилання

Анхольт С., Хильдрет Д. Бренд Америка : мать всех брендов. Москва : Добрая книга, 2010. 232 с.

Коршунова А. В. Стилистический приём как инструмент формирования эмоциональной эффективности рекламного салогана. Вестник КГПУ имени В. П. Астафьева. Красноярск: КГПУ, 2017. № 42. С. 88–95. URL : https:// cyberleninka.ru/article/v/stilisticheskiy-priyom-kak-instrument-formirovaniya-emotsionalnoy-effektivnosti-reklamnogo- -slogana/

Левицкий В. В. Звуковой символизм. Мифы и реальность : Монография. Черновцы : Рута, 2009. 186 с.

Романова Т. П. Современная слоганистика. Самара : ИД «Бахрах-М», 2013. 192 с.

Сковородников А. П., Булахова П. К определению понятия эпитет (предуготовление к функциональной характеристике). Экология языка и коммуникативная практика. Красноярск : Сибирский федеральный ун-т, 2017. № 2. C. 122–143. URL : http://research.sfu-kras.ru/publications/publication/674325893–666867967/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-29

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ЛІНГВОКОНЦЕПТОЛОГІЇ ТА ДИСКУРСОЛОГІЇ