ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2018.29.139386

Ключові слова:

педагогічні технології, професійно зорієнтовані технології, іноземні студенти, мовна підготовка, інтерактивні технології

Анотація

Мета статті — дослідити особливості професійно зорієнтованих технологій навчання на уроках мовної підготовки іноземних студентів і проаналізувати основні положення їх змісту. Предметом розгляду є питання застосування професійно зорієнтованих технологій на уроках мовної підготовки іноземних студентів. Результатом вивчення цієї проблеми є доведення того, що застосування професійно зорієнтованих технологій навчання на уроках мовної підготовки є інноваційним способом роботи викладача в аудиторії з іноземними студентами в закладах вищої освіти України. Методологія дослідження представлена системним, особистісно зорієнтованим, комунікативним та компетентнісним підходами. Висновки: використання професійно зорієнтованих технологій мовної підготовки як іноземної, на відміну від традиційних, ґрунтуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна увага надається взаємодії іноземних студентів між собою та їхній майбутній професійній орієнтації. Такий підхід дозволяє активізувати освітній процес іноземних студентів через посередництво мовної підготовки, зробити його цікавішим і доступнішим.

Посилання

Anishchenko, O. V., Yakovets, N. I. (2005), Modern pedagogical technologies: course of lectures [Suchasni pedahohichni tekhnolohii : kurs lektsij], Nizhyn M. Hohol’ State Pedagogical University, Nizhyn, 42 р.

Batrayeva, O. M. (2011), «Intensive methods and technologies in teaching Russian as a foreign language», Pedagogy : traditions and innovations [«Intensivnyje metody i tekhnologii v prepodavanii RKI», Pedagogika : traditsii i innovatsii], Dva komsomol’tsa, Cheljabinsk, vol. 2, pp. 62–64.

Bespalko, O. V. (2009), Social pedagogy : diagrams, tables, comments [Sotsialna pedahohika : skhemy, tablytsi, komentari], Tsentr uchbovoji literatury, Kyiv, 208 p.

Hromovyk, B. P. (2008), «Prospects for new educational technologies in pharmaceutical education», Pharmaceutical Journal [«Perspektyvy novykh navchalnykh tekhnolohij u farmatsevtychnij osviti», Farmatsevtychnyj zhurnal], Kyiv, vol. 2, pp. 13–21.

Dmitrenko, T. A. (2004), Professionally-oriented teaching technologies in the system of higher pedagogical education (on the basis of teaching foreign languages) : Thesis [Professional’no-orijentirovannyje tekhnologii obuchenija v sisteme vysshego pedagogicheskogo obrazovanija (na materiale prepodavanija inostrannykh jazykov) : dis. … d-ra ped. nauk], Moscow, 442 p.

Kolomiiets, V. S. (2001), Formation of professional language skills for students of foreign origin by means of complex didactic games : Thesis [ Formuvannia profesiinykh movlennievykh umin u studentiv inozemnoho pokhodzhennia zasobamy kompleksnykh dydaktychnykh ihor : dys. ... kand. ped. nauk], Kyiv, 173 p.

Nisimchuk, A. S., Padalka, O. S., Shpak, O. T. (2000), Modern pedagogical technologies : textbook [Suchasni pedahohichni tekhnolohii : navch. posib.], Prosvita, Kyiv, 368 p.

Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. V. (2004), Modern lesson. Interactive Learning Technologies : Theory, Practice, Experience [Suchasnyj urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia : teorija, praktyka, dosvid], A. C. K., Kyiv, 192 p.

Proskurina, Ya. I. (2012), «Professional language training of foreign students at preparatory faculties», Pedagogical almanac [«Profesijna movna pidhotovka inozemnykh studentiv na pidhotovchykh fakultetakh», Pedahohichnyj almanakh], Kherson Academy of Continuing Education, Kherson, vol. 14, pp. 213–219.

Padalka O. S. etc. (1995), Pedagogical technologies [Pedahohichni tekhnolohii], Ukrainian State Pedagogical Dragomanov University, Kyiv, pp. 21–23.

Sazonenko, H. S. (2004), Pedagogy of success (the experience of acmeological formation lyceum systems) [Pedahohika uspikhu (dosvid stanovlennia akmeolohichnoi systemy litseiu)], Hnozys, Kyiv, 684 p.

Chernykh V. P. (2005), Educational Innovation at the National Pharmaceutical University [Osvitni innovatsii v Natsionalnomu farmatsevtychnomu universyteti], NFaU : Zoloti storinky, Kharkov, 248 p.

Yatsyshyna, O. V. (2013), «Humanitarian training of foreign medical students in the system of vocational education», Philosophy, methodology, psychological and pedagogical aspects of the formation of a culture of health preservation : theses collection of Scientific-methodological Seminar of the Department of Philosophy and Public Disciplines of Ternopol

I. Ya. Horbachevs’ky State Medical University [«Humanitarna pidhotovka inozemnykh studentiv-medykiv v systemi profesijnoi osvity», Filosofija, metodolohija, psykholoho-pedahohichni aspekty formuvannia kultury zdorov’jazberezhennia : zb. tez nauk.-metod. seminaru kafedry filosofii ta suspilnykh dystsyplin TDMU im. I. Ya. Horbachevs’koho], Vektor, Ternopil, pp. 57–59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-23

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА ТА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МОВИ