Прийоми синтаксичної гри в рекламному дискурсі України
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2017.28.115856Ключові слова:
мовна гра, рекламний дискурс, повтор, синтаксис, синтаксична граАнотація
Мета статті — розглянути прийоми мовної гри в рекламному дискурсі на синтаксичному рівні. Об’єкт дослідження — номінаційна діяльність в рекламному дискурсі. Предмет дослідження — прийоми мовної гри на синтаксичному рівні. У статті використано наступні методи: описовий, кількісний, метод компонентного аналізу. Результат дослідження: виокремлено основні прийоми мовної гри на синтаксичному рівні, докладно розглянуто прийом синтаксичного повтору. Визначено основну функцію використання мовної гри на синтаксичному рівні в рекламі.Висновки. Гра на синтаксичному рівні є яскравою складовою багатьох рекламних текстів. Найчастіше для створення мовної гри в рекламі застосовано такі прийоми: парцеляцію, предикативну односкладність, повтор, антитезу, неповноту висловлювання. Найчастотнішим є синтаксичний повтор, який має багато різновидів: анафоричний, епіфоричний, анадіплозісний, повтор у рамковій конструкції, полісіндетон. Результати роботи можуть бути застосовані у подальшому вивченні феномену мовної гри в рекламі, використані в курсі лінгвістичного аналізу рекламного тексту, в інших курсах, що спрямовані на вивчення рекламного дискурсу та рекламної справи.
Посилання
Bernadskaya, Yu. S. (2009), The text in advertizing : A training manual for university students [Tekst v reklame : ucheb. posobije dlia studentov vuzov], UNITY-DANA, Moscow, 288 p.
Vikentyev, I. L. (1997), Methods of advertizing and Public Relation [Prijomy reklamy i Public Relation], Business press, Kiev, part 1, 228 p.
Galperin, I. R. (1981), Text as object of a linguistic research [Tekst kak objekt lingvisticheskogo issledovanija], Publishing house of literature in foreign languages, Moscow, 276 p.
Zhirmunsky, V. M. (1977), Theory of literature. Poetics. Stylistics [Teorija literatury. Poetika. Stilistika], Nauka, Leningrad, 199 p.
Kara-Murza, S. G. (2002), Manipulation with consciousness [Manipuljatsija soznaniem], EKSMO-Press, Moscow, 832 p.
Kutuza, N. V. (2009), “The receptions of the language game as mnemonic techniques and Ai-stoppers of the advertising text”, Advertising and PR in the mass media [“Pryjomy movnoï gry jak mnemonichni tekhníky ta aj-stopery reklamnogo tekstu”, Reklama ta PR u masovomu informacijnomu prostori], Astroprynt, Odessa, pp. 107–115.
Peshkovsky, A. M. (2001), The Russian syntax in scientifi c visibility [Russkiy sintaksis v nauchnom osveshchenii], Languages of Slavic culture, Moscow, 510 p.
Ushakov, D. N. Big dictionary with defi nitions of modern Russian [Bol’shoj tolkovyj slovar’ sovremennogo russkogo jazyka], Alta-Print, Moscow, 1248 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Мова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.