ОНІМІЯ ВІРТУАЛЬНИХ СВІТІВ ЕЛЕКТРОННИХ ІГОР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2016.26.101488

Ключові слова:

електронна гра, комп’ютерна гра, відеогра, віртуальна реальність, ономастика, ономастика електронних ігор

Анотація

Метою дослідження є встановлення загальних закономірностей номінації об’єктів віртуальних світів електронних ігор. Предмет дослідження —особливості функціонування різних класів онімів у дискурсі електронних ігор. Результатом дослідження є ретельний опис загальних тенденцій у номінації об’єктів віртуальних світів електронних ігор. Значним здобутком дослідження є введення цієї новітньої для ономастики сфери до існуючої ономастичної терміносистеми. Для цього використовувались описовий і таксонімічний методи. Висновки: оскільки електронні ігри націлені переважно на артистичне відтворення реальності, їхні онімні особливості також наслідують реальному життю і доповнюють його суто ігровими елементами. Як результат, виокремлено 13  класів онімів, які властиві електронним іграм.

Посилання

Buchko, D. G., Tkachova, N. V. (2012), Ukrainian onomastic terminology dictionary [Slovnyk ukrai’ns’koi’ onomastychnoi’ terminologii’], Ranok-NT, Harkiv, 212 p.

Dvoreckij, I. H. (1958), Ancient Greek-Russian Dictionary [Drevnegrechesko-russkij slovar’], Gos. izd-vo inostr. i nac. slovarej, Moscow, 1905 p.

Karpenko, M. Ju. (2016), The Onymic Space of the Internet (Based on English Site Names), Author’s Thesis [Onimnyj prostir Internetu (na materiali anglomovnykh sajtonimiv) : avtoref. dys. … kand. filol. nauk : 10.02.04], Odessa National University, 20 p.

Karpenko, M. Ju. (2016), The Onymic Space of the Internet (Based on English Site Names), PhD Thesis [Onimnyj prostir Internetu (na materiali anglomovnykh sajtonimiv) : dys. … kand. filol. nauk : 10.02.04], Odessa National University, 251 p.

Lurija, A. R. (2006), Lectures on General Psychology [Lekcii po obshhej psihologii], Piter, Saint Petersburg, 320 p.

Podol’skaja, N. V. (1978), Russian Onomastic Terminology Dictionary [Slovar’ russkoj onomasticheskoj terminologii], Nauka, Moscow, 198 p.

Superanskaja, A. V. (1973), General Theory of Personal Names [Obshhaja teorija imeni sobstvennogo], Nauka, Moscow, 367 p.

Torchyns’kyj, M. M. (2010), Structure, Typology and Functioning of Personal Names in the Ukrainian Language, PhD Thesis [Struktura, typologija i funkcionuvannja onimnoї leksyky ukraїns’koї movy : dys. …dokt. filol. nauk : 10.02.01 — ukraїns’ka mova], Kyiv National University, 502 p.

Bach, A. (1952), Deutsche Namenkunde. Band I. Die deutschen Personennamen. Teilband 1, Winter, Heidelberg, 331 p.

Costikyan, G. (1994), ‘I Have No Words & I Must Design’, Interactive Fantasy, #2, Available at: http://www.costik.com/nowords.html [23 August 2016].

Sutter, J. D. (2011), Supreme Court sees video games as art, Available at: http://edition.cnn. com/2011/TECH/gaming.gadgets/06/27 /supreme.court. video.game.art / [23 August 2016].


##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-13

Номер

Розділ

Питання лексикології, словотвору та граматики