СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ НАПИСІВ НА ОДЯЗІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2020.34.219504Ключові слова:
текст, напис, смислове навантаження, класифікаціяАнотація
Анотація. У статті ставитьсяпроблема лінгвістичного вивчення англійських написів на одязі. Предметом цього дослідження є специфіка реалізації частин мови в діалектах. Метою нашого дослідження є лінгвістичний аналіз семантичного навантаження англомовних написів на одязі. Для досягнення цієї мети виконанозавдання збору, систематизації та аналізу написів на одязі та їх перекладу українською мовою, виявлення існуючих невирішених питань підчас аналізу написів на одязі. Об’єктом дослідження є англомовні слогани, які розміщуються на одязі дорослих та дітей в Україні та за кордоном. Мета роботи та її завдання визначають вибір методів дослідження: метод порівняння, що дає змогу встановити адекватність перекладу написів на одязі; описовий метод, що використовується для опису успішних слоганів. Написи на одязі як представник тексту передають певну інформацію про людину: про події, що відбуваються в житті людини, про смаки, інтереси та захоплення людини. Ми зібрали та проаналізували близько 200 слоганів одягу. Напис на одязі – це комунікативний інструмент із різноманітним семантичним змістом. Можна класифікувати написи на одязі за семантичним принципом та розділити їх на кілька семантичних груп. Останні є результатом дослідження. Смислове навантаження написів на одязі досить різноманітне і динамічне. Це означає, що вони перебувають у стані постійних змін, як і мода загалом, часто відображають деякі короткочасні проблеми і незабаром стають неактуальними. Практичне значення дослідження полягає у використанні запропонованих класифікацій для перекладу написів на одязі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Мова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.