КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З МОВИ (ЕЛЕМЕНТАРНИЙ РІВЕНЬ) ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУВАННЯ НА САЙТІ ONLINE TEST PAD

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2019.32.187775

Ключові слова:

OnlineTestPad, ІКТ, діагностика знань, критеріально-орієнтоване тестування, нормативно-орієнтоване тестування, коригувальне, діагностичне, іноземні студенти, мова

Анотація

Мета дослідження — проаналізувати, як іноземні студенти, що навчаються на підготовчому факуль- теті Одеського національного політехнічного університету, виконують тести контролюючого характеру в  режимі online на сайті OnlineTestPad. Об’єктом спостереження є педагогічний захід тестування, застосований на платформі OnlineTestPad за допомогою критеріально-орієнтованого і нормативно-орієнтованого підходів до класифікації тес- тів. Предмет дослідження — об’єктивний аналіз досягнень студентів, який дає можливість зробити платформа, та визначення переваг і недоліків такого контролю, його особливостей. Дослідження відбувається в рамках виконання наукової теми кафедри лінгводидактики ОНПУ «Електронні дидактичні засоби як базова компонента інформаційно- го освітнього середовища для мовної підготовки іноземних громадян» на шляху реалізації проєктів щодо створення нових сучасних дидактичних матеріалів для забезпечення ефективного контролю знань із використанням електро- нних ресурсів у  вивченні дисципліни «Мова». Аналізуються форми і  якість діагностики, коригування, контролю знань студентів — дій, які здійснює викладач мови. У результаті аналізу всіх переваг і недоліків наявних у мережі конструкторів, а також враховуючи мету й завдання контролюючого лексико-граматичного тестування іноземних студентів, що вивчають мову на підготовчому факультеті, ми обрали інтернет-платформу OnlineTestPad. Ця плат- форма, як зазначено на сайті, є безкоштовною, простою у використанні та швидкою в налаштуванні. У процесі тес- тування з використанням інтернет-платформи оцінка успішності або ж неуспішності набуває нової якості — вона є  показником рівня знань студента, що водночас спонукає до розробки подальшого унікального плану навчання для конкретного слухача. Висновки. У  реалізації такого адаптивного оцінювання забезпечується диференціація навчання. Така форма роботи підвищує мотивацію студентів, нівелює негативні емоційні моменти (формулу «неуспі- ху») в навчанні, дає змогу іноземним студентам працювати у своєму індивідуальному темпі, домагаючись позитивних результатів у навчанні.

Посилання

Arakava, M., Bashmakova, N., Voronovskaya, I. and others (2008), Actual issues of language testing : coll. monograph [Aktual’nyye voprosy yazykovogo testirovaniya : koll. monografiya], Philological faculty, Saint Petersburg State University, 360 p.

Anastazi, A., Urbina, S. (2007), Psychological testing [Psikhologicheskoye testirovaniye], Piter, Saint Petersburg, 688 p.

Balykhina, T. (2003), Fundamentals of test theory and testing practice (in the aspect of the Russian language as a foreign language) [Osnovy teorii testov i praktika testirovaniya (v aspekte russkogo yazyka kak inostrannogo)], Russkiy yazyk. Kursy, Moscow, 240 p.

Burova, V. (2012), «Тesting as a type of lexical skills control», Culture of Black Sea people [«Testirovaniye kak vid kontrolya leksicheskikh navykov, Kultura narodov Prichernomorya], Taurida National V. I. Vernadskyi University, Simferopol, issue # 253, pp. 158–161.

Dombrovskiy, T. S. (2002), «Principles and types of testing Russian speech of non-philological students», New in Theory and Practice of Description and Teaching of the Russian Language : IX International Scientific and Methodological Conference [«Printsipy i vidy testirovaniya russkoy rechi studentov-nefilologov», Novoye v teorii i praktike opisaniya i prepodavaniya russkogo yazyka : IX Mezhdunarodnaya nauchno-metodicheskaya konferentsiya], Warszawa, pp. 121–128.

Isayenko, T., Kozub, H. (2010), The system of tests in Ukrainian as a foreign language for students of all specialties : Workshop [Systema testiv z ukrayinsʹkoyi movy yak inozemnoyi dlya studentiv usikh spetsialʹnostey : Praktykum], PoltNTU, Poltava, 50 p.

Kokkota, V. (1989), Linguodidactic testing : scientific-theoretical textbook [Lingvodidakticheskoye testirovaniye : nauchno-teoreticheskoye posobiye], Vysshaya shkola, Moscow, 130 p.

Mayorov, A. (2001), Theory and practice of creating tests for the education system : how to choose, create and use tests for educational purposes [Teoriya i praktika sozdaniya testov dlya sistemy obrazovaniya : kak vybrat’, sozdavat’ i ispol’zovat’ testy dlya tseley obrazovaniya], Intellekt-tsentr, Moscow, 296 p.

Medynsʹka, S. (2011), «Testing as a means of organizing and realizing differentiation of teaching in the teaching of foreign languages in a non-linguistic college», Bulletin of Alfred Nobel University, Series «Pedagogy and Psychology» [«Testuvannya yak zasib orhanizatsiyi ta realizatsiyi dyferentsiatsiyi navchannya pry vykladanni inozemnykh mov u nemovnomu vnz», Visnyk Dnipropetrovsʹkoho universytetu imeni Alʹfreda Nobelya, Seriya «Pedahohika i psykholohiya»], Dnepropetrovsk, No. 2, pp. 21–26.

Russian as a foreign language and education today (2019), available at : https://bit.ly/2WbLLuM [Accessed 9 Oct. 2019].

Stepanov, Ie. N., Barina, L. M., Kurova, G. I. (2009), «Individual training principle at Russian as foreign language Curriculum forming in Odessa Language Study Center», Mova / Language [«Printsip individualizatsii obucheniya pri formirovanii uchebnykh programm po RKI v Odesskom lingvisticheskom tsentre», Mova], Odessa I. I. Mechnikov National University, Astroprint, Odessa, vol. 14, pp. 223–228.

Khanina, O. (2004). «The problem of testing in the modern methodology of teaching a foreign language», Foreign Languages [«Problema testuvannya v suchasniy metodytsi vykladannya inozemnoyi movy», Inozemni movy], Kyiv National Linguistic University, Kyiv, No. 1, pp. 45–47.

Bachman, L. (2018), Fundamental considerations in language testing, Oxford University Press, Oxford, 408 p.

Cyril J. Weir, (1990), Communicative Language Testing, Prentice Hall International, Hemel Hemstead, 216 p.

Fulcher, G. (2013). Practical language testing, Routledge, Abingdon-on-Thames, 368 p.

INDIGO : (2019), Program for creating tests and online testing. Available at : https://bit.ly/343h5ym [Accessed 29 Oct. 2019].

Lado, R. (1961), Language testing : the construction and use of foreign language tests : A teacher’s book. Longman, London, 485 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-17

Номер

Розділ

Питання методики викладання мови та лінгводидактики