ФАСЦИНАТИВНА ІМАНЕНТНІСТЬ ПОЛІТИЧНОГО ФЛІРТУ: ВЕРБАЛЬНИЙ І НЕВЕРБАЛЬНИЙ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • Ліана Василівна КОЗЯРЕВИЧ-ЗОЗУЛЯ Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2015.24.68530

Ключові слова:

фасцинація, конверсаційний принцип, політичний флірт, фасцинативна особистість

Анотація

Предметом цієї статті є розгляд реалізації конверсаційного принципу фасцинації у політичному флірті. Мета роботи — представити фасцинацію як невід’ємний складник політичного флірту. В основі вивчення фасцинації в політичному дискурсі використано метод дискурс-аналізу, конверсаційцного аналізу. За результатами дослідження, прагматична характеристика фасцинації в політичному дискурсі виявляється в особливому типі маніпуляції — політичному флірті. Дискурсивна іллокуція фасцинації спрямована на зваблювання масового адресата, управління його враженням і думками, на розташування до себе та своєї політичної сили. Ключовий висновок: конверсаційний принцип фасцинації в політичному флірті полягає в тому, щоб інші відчули свою важливість і те, що вони подобаються. Результати дослідження можуть бути застосовані в галузі політичної лінгвістики, сучасної дискурсології.

Посилання

Bo V. Flirt-Seks- Kommunikacija / V. Bo. — Rostov n/D: Feniks, 2009. — 233 c.

Garmash E. N. Flirt kak kommunikativnoje sobytie i rechevyje zhanry [Elektronyj resurs] / E. N. Garmash // Lingvistika. — 2010. — № 3 (21). — Ч. II. — 10 с. — URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ling/2010_3_2/1.pdf

Diakonova I. L. Genderni oznaky verbalnoyi povedinky v komunikatyvniy sytuaciyi flirtu / I. L. Diakonova , А. D. Belova // Lingvistika ХХІ stolittia : novi doslidzhennia i perspecktyvy. — К. : Logos, 2007. — С. 38–55.

Politicheskaja imidgelogija: ucheb. posobije dlia stud. vys. ucheb. zaved / red. А. А. Derkach I dr. — М. : Aspect Press, 2006. — 400 с.

Potemkina О. F. Imidg politicheskogo lidera / О. F. Potemkina — М. : Nauka, 2006. — 98 s.

Greene R. The 48 Laws of Power / Robert Greene. — New York, 2000. — 452 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-10

Номер

Розділ

Питання комунікативістики та медіалінгвістики