РИТУАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ: СЕМІОТИКА ІНАВГУРАЦІЇ ПРЕЗИДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.21.44594Ключові слова:
політична комунікація, ритуал, інавгурація, семіотикаАнотація
Статтю присвячено дослідженню семіотичних аспектів політичної комунікації. Виявлено знакові компоненти в інавгураційних промовах українських президентів та визначено ритуальний характер церемонії інавгурації. Здійснено лінгвосеміотичний та лінгвостилістичний аналіз інавгураційних дій і промов українських президентів Л. Кучми, В. Ющенка, В. Януковича та П. Порошенка. У статті визначено ознаки інавгурації як політичного ритуалу та схарактеризовано їх на матеріалі інавгурацій українських президентів. Окремо проаналізовано функції та семантику інавгураційних промов в аспекті семіотики політичного дискурсу.
Посилання
Karasik V. I. Linguistic Circle: personality, concepts, discourse / V. I. Karasik. — M. : Gnosis, 2004. — 390 p.
Kondratenko N. V. Ukrainian political discourse: tekstualization reality / N. V. Kondratenko. — Odessa : Chornomorja, 2007. — 156 p.
Mechkovskaya N. B. Art in light of semiotics: Phylogeny and typology of artistic languages of mankind / N. B. Mechkovskaya // Respectus Philologicus. — 2002. — № 2 (7). — http://filologija.vukhf.lt/2-7/mechkovskaja.htm.
Parshina O. Russian political speech : Theory and Practice / O. Parshina. — M. : Publishing House of the LCI, 2007. — 232 p.
Pocheptsov G. G. Communication Theory / G. G. Pocheptsov. — M. : Vakler ; K. : Refl-Book, 2001. — 656 p.
Chudinov A. P. Modern political communication / A. P. Chudinov. — Ekaterinburg : Ural State University, 2009. — 292 p.
Sheigal E. I. Semiotics political discourse / E. I. Sheigal. — M. : Gnosis, 2004. — 326 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Мова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.