ВИКОРИСТАННЯ СКОРОМОВОК У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4558.2022.37.261451Ключові слова:
скоромовка, фонетичний тренінг, вимова голосних і приголосних, наголос, інтонація, мовленнєвий апаратАнотація
Дослідження присвячено скоромовкам у сучасній англійській мові. Мета статті – дослідити, як англійські скоромовки можуть бути використані для навчання англійської фонетики (звуки, наголос у слові, інтонація). Об`єктом дослідження є феномен скоромовки в цілому. Предмет дослідження – пошук і перевірка ефективних способів використання англійських скоромовок у тренінгах з англійської фонетики та усного англійського мовлення. Матеріал дослідження – більше дюжини оригінальних англійських скоромовок. У результаті проведеного дослідження автори дійшли таких висновків: 1) використання скоромовок у вивченні будь-якої мови: як рідної, так і нерідної – є дуже ефективним для тренування органів мовлення та покращення роботи мовленнєвого апарату; 2) форма скоромовки домінує над змістом. У цілому, результати цього дослідження підтверджують матеріальну природу слова. Практична цінність цієї роботи полягає у виявленні та актуалізації способів використання англійських скоромовок у сучасній методиці навчання усного англійського мовлення. У статті запропоновано конкретні прийоми застосування скоромовок у навчальному процесі і приклади вправ із дослідженим матеріалом.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.