ВИКОРИСТАННЯ СКОРОМОВОК У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Тетяна Юріївна НЕГЛЯД Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна https://orcid.org/0000-0001-5234-3783

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2022.37.261451

Ключові слова:

скоромовка, фонетичний тренінг, вимова голосних і приголосних, наголос, інтонація, мовленнєвий апарат

Анотація

Дослідження присвячено скоромовкам у сучасній англійській мові. Мета статті – дослідити, як англійські скоромовки можуть бути використані для навчання англійської фонетики (звуки, наголос у слові, інтонація). Об`єктом дослідження є феномен скоромовки в цілому. Предмет дослідження – пошук і перевірка ефективних способів використання англійських скоромовок у тренінгах з англійської фонетики та усного англійського мовлення. Матеріал дослідження – більше дюжини оригінальних англійських скоромовок. У результаті проведеного дослідження автори дійшли таких висновків: 1) використання скоромовок у вивченні будь-якої мови: як рідної, так і нерідної – є дуже ефективним для тренування органів мовлення та покращення роботи мовленнєвого апарату; 2) форма скоромовки домінує над змістом. У цілому, результати цього дослідження підтверджують матеріальну природу слова. Практична цінність цієї роботи полягає у виявленні та актуалізації способів використання англійських скоромовок у сучасній методиці навчання усного англійського мовлення. У статті запропоновано конкретні прийоми застосування скоромовок у навчальному процесі і приклади вправ із дослідженим матеріалом.

Посилання

Cambridge Core blog. URL: http://www.cambridge.org>blog/

Colby: Web site of Colby College. URL: http://web.colby.edu>2014/11/24/

Encyclopaedia Britannica, 15th ed.: in 32 vol. Jacobs Sparks, K. (ed). Chicago: Encyclopædia Britannica, Inc., 2010. 32640 p.

EngVid: Free English Video Lessons. URL: http://www.engvid.com>50-t,ts/

Juniarti N. T., Amzah, Magdahalena. Using tongue twister technique to improve students’ pronunciation ability. Inspiring: English Education Journal. Parepare (Indonesia) : State of Islamic Institute (IAIN) of Parepare, 2020. Vol. 3. No 1. March. P. 49–57. URL: chrome-extension://mhjfbmdgcfjbbpaeojofohoefgiehjai/index.html/

Korolkova Ya. V., Slabukho O. A., Vydrina V. V., Zheleznyakova A. N., Liyan Zhang. Effective Techniques for Working with the Tongue Twister in the Elementary Level of Training Russian as a Foreign Language. Procedia — Social and Behavioral Sciences (International Conference for International Education and Cross-cultural Communication. Problems and Solutions (IECC-2015), 09–11 June 2015, Tomsk Polytechnic University). Elsevier Ltd. Publishers, 2015. Vol. 215. P. 102–106. DOI:10.1016/j.sbspro.2015.11.581.

Longman Dictionary of Contemporary English. 6th ed. for advanced learners. Great Britain : Pearson Longman, 2015. 2224 p.

Puzzle English : Web site. URL: https://puzzl-english.com>directory/

Tongue twisters in English. Resources for learning English, Education First: Global site. URL: http://www.ef.com>skorogovorki/

Zhabo N., Avdonina M., Stepanov Iе., Ulyumdzhieva V., Notina E. Multimedia project “culture and traditions of the countries of the target language”. Proceedings of the 9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN17), 3–5th of July, 2017, Spain. Barcelona: Publisher IATED, 2017. P. 7984–7989. DOI:10.21125/edulearn.2017.0460.

Мюллер В. К. Новый англо-русский словарь. Москва : Русский язык, 2003. 946 с.

Степанов Е. Н. Исследовательские векторы современной онлайн-технологизации процесса обучения иностранным языкам. Актуальні питання лінгвістики та методики викладання іноземних мов: зб. матеріалів VIII міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті доктора педагогічних наук, професора В. Л. Скалкіна (12 квітня 2022 року). Одеса: ОНУ імені І. І. Мечникова, 2022. C. 264–269. ISBN 978–617–7768–33–2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-13

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА ТА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МОВИ