ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЛОВНИКА З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТУРЕЦЬКИХ ВУЗІВ

Автор(и)

  • Ертонга Соннур Анатолійський університет, Turkey

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2013.20.50930

Ключові слова:

лінгводидактика, навчальний словник, російська мова як іноземна, методика

Анотація

У статті йдеться про лінгводидактичні основи складання та використання навчального словника російської мови як дидактичний засіб у процесі навчання російській мові в університетах, у тому числі в турецьких вузах. У сучасній лінгводидактиці словник як один з видів довідкової лінгвістичної літератури отримав статус одного з компонентів навчального комплексу, використання якого у процесі навчання російській мові є не тільки доцільним, а й обов'язковим. Однак компонентом навчального комплексу може бути не кожен словник, який має певні потенційні можливості застосування у процесі навчання, а лише спеціальні посібники навчального характеру, основним і головним призначенням яких є навчання мові. Наш досвід свідчить про те, що відсутність подібного посібника не дозволяє сприймати навчальний комплекс як цілісну систему засобів навчання. У зв'язку з цим у статті розглядаються проблеми складання та систематичного використання навчального словника російської мови у процесі навчання російській мові в турецькому вищому навчальному закладі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30

Номер

Розділ

Питання глотодидактики та методики викладання мови