НАЗВИ ПОРЦЕЛЯНОВИХ ВИРОБІВ ДУЛЬОВСЬКОГО ЗАВОДУ

Автор(и)

  • Самуела Томасік Університет Казимира Великого, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4558.2014.21.45015

Ключові слова:

номінація, прагматонім, ктематонім, хрематонім, продукт людської діяльності, трансонімізація, онімізація

Анотація

Власні імена є одним із загальних факторів у всіх людських суспільствах. Кожен носій мови в повсякденному житті вживає певну кількість власних назв. Їх вивчення залежить від співпраці між представниками багатьох наукових дисциплін. У даній статті йдеться про сучасні тенденції в номінації порцелянових виробів заводу «Дульовський фарфор». Розглянуто місце наведених онімів у системі власних назв. Зібраний матеріал поділяється на кілька груп, наводиться характеристика кожної з них. Представлені назви є ілюстрацією різновидів найменувань предметів домашнього ужитку. Аналіз показує, що власні імена, пропоновані заводом Дульовський фарфор, виникли шляхом трансонімізації або онімізації. Наведена класифікація заснована на мотиваційних моделях. Автор намагається відповісти на наступні питання: чому порцелянова продукція отримує свої власні найменування? Хто користується такими найменуваннями? Яку інформацію ці найменування містять у собі?

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-24

Номер

Розділ

Питання ономастики і термінознавства